top of page

DIGITAL

Okulary do czytania

SEM

Reklama płatna w wyszukiwarce pozwala na dotarcie z komunikatem do użytkownika w momencie, kiedy ten poszukuje pokrewnej informacji (wpisując w wyszukiwarce frazę, której szuka). Z tego powodu SEM jest uważany za jedno z najefektywniejszych narzędzi reklamowych, także ze względu na ponoszone koszty. Wierzymy, że kluczem do sukcesu kampanii w wyszukiwarce jest odpowiedni dobór fraz kluczowych, na jakie chcemy się pojawić, oraz dokładnie przygotowane reklamy tekstowe, dlatego dokładamy starań przy tworzeniu struktury SEM, aby posłużyła naszym klientom przez lata.

przemysł maszynowy

SEO

SEO to działania mające na celu pozycjonowanie strony na konkretne słowa kluczowe w wyszukiwarkach. W przypadku najważniejszych fraz zależy nam na pojawieniu się na pierwszej stronie (w top 10 wynikach wyszukiwania). Na optymalizację składa się cały zestaw działań takich jak wykorzystanie na stronie odpowiednich słów kluczowych, właściwy dobór tytułu strony, dobrze zredagowany opis strony czy budowanie linków zewnętrznych. Dzięki tym i wielu innym działaniom pomagamy rozwijać się witrynom w sposób organiczny, bez narażania ich rankingów w oczach botów Google.

Płytka drukowana

PROGRAMMATIC

Platformy programmatic to wszechstronne i elastyczne narzędzia do emisji reklam, pozwalające na precyzyjne zaplanowanie i realizację kampanii. Dzięki nim nie tylko mamy dostęp do tysięcy witryn, ale również szereg opcji do dokładnego określenia publiczności. Przy skorzystaniu z reklamy programatycznej na każdym etapie kampanii nasz zespół posiada pełną kontrolę nad jej przebiegiem – w dowolnym momencie możemy zmodyfikować parametry emisji i dostosować ją do zmieniających się potrzeb.

monety

AFILIACJA

Afiliacja jest modelem współpracy, w której wydawcy rozliczają się tylko za wygenerowane przez ich działania sprzedaże. Afilianci często emitują bogatą pulę formatów na różnorodnych witrynach lub tworzą programy typu cashback aby promować produkt klienta. Ostatecznie jedynie liczba transakcji się liczy i według tego klient ponosi koszty wygenerowania tych sprzedaży. Program afiliacyjny, do którego wydawcy mogą się dowolnie dołączać, jest konstruowany dokładnie pod promowany produkt – reklamodawca ma wolną rękę w ustalaniu, z których narzędzi mają korzystać poszczególni afilianci. Pomożemy Ci dobrać odpowiednią skalę programu afiliacyjnego, aby sprzedaż rozwijała się w sposób zrównoważony.

pakiet dostawy

MAILING

Kampanie e-mailingowe cieszą się wysoką skutecznością w kampaniach nastawionych na efekt bezpośredni (np. zapis na newsletter, pobranie broszury, zakup). Użytkownicy inaczej reagują na przekaz w swojej skrzynce odbiorczej niż na klasyczne banery/wideo, przez co mailingi są popularne w kampaniach sprzedażowych. W dłuższym okresie, można dzięki e-mailingowi nawiązać silniejszą relację z odbiorcą (informowanie o promocjach, czy wyprzedażach), szczególnie jeśli pod wpływem mailingu, użytkownik zapisze się na newsletter. Zawsze dobieramy precyzyjnie profilowane bazy, pozyskane w uczciwy i przejrzysty sposób.

podróż samochodem

INFLUENCERZY

Precyzyjnie dobrani do kampanii influencerzy nie tylko mogą podnieść zasięg komunikacji, ale również zaprezentować produkt w „miękki”, subtelny sposób (w porównaniu do klasycznej reklamy). Infuencer to autorytet dla osób, które śledzą jego profil (followersów), dzięki czemu jest w stanie skutecznie wpływać na ich decyzje zakupowe. Poprzez współpracę z marką influencer jest w stanie zwiększyć jej rozpoznawalność, zmienić jej postrzeganie, a także zwiększyć zaangażowanie w ramach społeczności swoich followersów. Utrzymujemy kontakt z dziesiątkami influencerów o różnym zasięgu, aby przygotować dokładnie skrojoną ofertę dla Twojej firmy.

Ludzie Walking

PAID SOCIAL

Kampanie w mediach społecznościowych to wysoki i stale rosnący zasięg, precyzyjne dotarcie do grupy docelowej (przy wykorzystaniu informacji, którymi użytkownicy social mediów sami dobrowolnie dzielą się publicznie), duża elastyczność w określaniu budżetu reklamowego, pełna mierzalność efektów oraz niskie koszty dotarcia w porównaniu z innymi formami reklamy. W kampaniach social media nie skupiamy się na generowaniu pustych liczb – zamiast tego zmierzamy do tego, aby Twoja firma nawiązała bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, zbudowała wizerunek przyjaznej i wiarygodnej, a także zyskała potężne narzędzie wsparcia sprzedaży.

Pusty ekran z osobą

VIDEO

Kampanie video to działania wizerunkowe, nastawione na zwiększenie świadomości marki i poprawę jej postrzegania wśród konsumentów. Spoty wideo mogą być wyświetlane na największych i najpopularniejszych platformach streamingowych typu YouTube, na platformach VOD (Polsat Go, TVP VOD, TVN Player), a także na zwykłych stronach internetowych. Najczęściej wykorzystywane są spoty o długości od 6 do 30 sekund, które mogą pojawić się przed emisją właściwego materiału (pre-roll) lub w jej trakcie (mid-roll). Wraz z rozwojem wideo w Polsce, reklamodawcy stają przed wyborem wielu miejsc gdzie mogą się pojawić ze swoimi spotami; w naszych rekomendacjach odnajdujemy balans pomiędzy budową zasięgu i realizacją celów a optymalnymi kosztami emisji.

Praca w kawiarni

DISPLAY

Reklama display to wciąż najpopularniejsza forma reklamy w Internecie. Niezależnie od tego czy banery graficzne pojawiają się na popularnych portalach horyzontalnych, czy na mniejszych stronach tematycznych, te formaty oferują bardzo dobry stosunek kosztu do zasięgu. Popularne w Polsce witryny oferują na tyle dużo powierzchni reklamowej, że w naszej rekomendacji uwzględniamy zawsze dokładną listę stron, pozycje i urządzenia gdzie pojawią się reklamy. Wszystko po to, aby zwiększyć widoczność reklam oraz pozytywne reakcje użytkowników.

otwarta książka

CONTENT

Artykuły natywne to nieinwazyjna forma reklamy nakierowana na naturalną promocję marki. Łączy w sobie reklamę i kontent w taki sposób, by stworzyć mieszankę zawierającą przekaz reklamowy, który jest strawny nawet dla niechętnych odbiorców. Płatna reklama natywna w swym założeniu ma przypominać naturalną zawartość strony internetowej. Pomagamy w planowaniu miejsc publikacji artykułów, jak i w doborze konkretnych tematów oraz przy samym pisaniu.

bottom of page