DOŁĄCZ DO NAS!
Masz już dość braku rozwoju w globalnych strukturach? Zapraszamy do nas, do Media Context! Gwarantujemy pracę w bardzo doświadczonym zespole, gdzie Twoje zaangażowanie, sumienność, pomysły, będą na pewno docenione.
Jeśli chcesz rozwinąć się w pracy w mediach, zrozumieć planowanie, zakup mediów od podszewki, aktywnie uczestniczyć w życiu firmy, obsłudze bieżących klientów i pozyskiwaniu nowych to zapraszamy do nas :)
CV prześlij na: biuro@mediacontext.pl, a w tytule napisz stanowisko o jakie się ubiegasz.
Obecnie poszukujemy:
JUNIOR MEDIA PLANNER-BUYER (OFFLINE)
Twój zakres obowiązków
-
przygotowywanie mediaplanów głównie telewizyjnych, ale również: radiowych, ooh i innych
-
uczestniczenie w procesach przetargowych
-
nadzór nad bieżącymi kampaniami
-
przygotowywanie raportów z przebiegu kampanii
-
tworzenie prezentacji oraz ich przedstawianie przed klientem
-
analizy grup celowych, konkurencji, rynku
-
bieżący kontakt z klientami
Nasze wymagania
-
minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w domu mediowym lub innym podmiocie związanym z mediami
-
ogólna znajomość i zainteresowanie światem mediów
-
podstawowa znajomość podstawowych narzędzi mediowych: TechEdge/Arianna, TGI, AdExpert
-
wysokie umiejętności analityczne
-
sumienność, zaangażowanie, chęć rozwoju
-
dobra obsługa przede wszystkim MS Excel, PowerPoint
-
znajomość podstawowych pojęć związanych z prowadzeniem kampanii w mediach
Oferujemy:
-
ciekawą pracę z możliwością rozwoju w koleżeńskiej atmosferze
-
pracę w modelu B2B
-
w piątki skrócone godziny pracy
-
możliwość rozwoju w obsłudze kampanii z wykorzystaniem wielu mediów (również digital)
-
owocowych czwartków nie mamy :), ale coś słodkiego, puszka coli, czy redbulla zawsze na pokładzie się znajdzie
DIGITAL JUNIOR MEDIA PLANNER-BUYER
Twój zakres obowiązków
-
przygotowywanie mediaplanów głównie telewizyjnych, ale również: radiowych, ooh i innych
-
uczestniczenie w procesach przetargowych
-
nadzór nad bieżącymi kampaniami
-
przygotowywanie raportów z przebiegu kampanii
-
tworzenie prezentacji oraz ich przedstawianie przed klientem
-
analizy grup celowych, konkurencji, rynku
-
bieżący kontakt z klientami
Nasze wymagania
-
minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w domu mediowym lub innym podmiocie związanym z mediami
-
ogólna znajomość i zainteresowanie światem mediów
-
podstawowa znajomość podstawowych narzędzi mediowych: TechEdge/Arianna, TGI, AdExpert
-
wysokie umiejętności analityczne
-
sumienność, zaangażowanie, chęć rozwoju
-
dobra obsługa przede wszystkim MS Excel, PowerPoint
-
znajomość podstawowych pojęć związanych z prowadzeniem kampanii w mediach
Oferujemy:
-
ciekawą pracę z możliwością rozwoju w koleżeńskiej atmosferze
-
pracę w modelu B2B
-
w piątki skrócone godziny pracy
-
możliwość rozwoju w obsłudze kampanii z wykorzystaniem wielu mediów (również digital)
-
owocowych czwartków nie mamy :), ale coś słodkiego, puszka coli, czy redbulla zawsze na pokładzie się znajdzie