top of page

DOŁĄCZ DO NAS!

Masz już dość braku rozwoju w globalnych strukturach? Zapraszamy do nas, do Media Context! Gwarantujemy pracę w bardzo doświadczonym zespole, gdzie Twoje zaangażowanie, sumienność, pomysły, będą na pewno docenione.

 

Jeśli chcesz rozwinąć się w pracy w mediach, zrozumieć planowanie, zakup mediów od podszewki, aktywnie uczestniczyć w życiu firmy, obsłudze bieżących klientów i pozyskiwaniu nowych to zapraszamy do nas :)

CV prześlij na: biuro@mediacontext.pl, a w tytule napisz stanowisko o jakie się ubiegasz.

Obecnie poszukujemy:

JUNIOR MEDIA PLANNER-BUYER (OFFLINE)

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie mediaplanów głównie telewizyjnych, ale również: radiowych, ooh i innych

  • uczestniczenie w procesach przetargowych

  • nadzór nad bieżącymi kampaniami

  • przygotowywanie raportów z przebiegu kampanii

  • tworzenie prezentacji oraz ich przedstawianie przed klientem

  • analizy grup celowych, konkurencji, rynku

  • bieżący kontakt z klientami

Nasze wymagania

  • minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w domu mediowym lub innym podmiocie związanym z mediami

  • ogólna znajomość i zainteresowanie światem mediów

  • podstawowa znajomość podstawowych narzędzi mediowych: TechEdge/Arianna, TGI, AdExpert

  • wysokie umiejętności analityczne

  • sumienność, zaangażowanie, chęć rozwoju

  • dobra obsługa przede wszystkim MS Excel, PowerPoint

  • znajomość podstawowych pojęć związanych z prowadzeniem kampanii w mediach

Oferujemy:

  • ciekawą pracę z możliwością rozwoju w koleżeńskiej atmosferze

  • pracę w modelu B2B

  • w piątki skrócone godziny pracy

  • możliwość rozwoju w obsłudze kampanii z wykorzystaniem wielu mediów (również digital)

  • owocowych czwartków nie mamy :), ale coś słodkiego, puszka coli, czy redbulla zawsze na pokładzie się znajdzie

DIGITAL JUNIOR MEDIA PLANNER-BUYER

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie mediaplanów głównie telewizyjnych, ale również: radiowych, ooh i innych

  • uczestniczenie w procesach przetargowych

  • nadzór nad bieżącymi kampaniami

  • przygotowywanie raportów z przebiegu kampanii

  • tworzenie prezentacji oraz ich przedstawianie przed klientem

  • analizy grup celowych, konkurencji, rynku

  • bieżący kontakt z klientami

Nasze wymagania

  • minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w domu mediowym lub innym podmiocie związanym z mediami

  • ogólna znajomość i zainteresowanie światem mediów

  • podstawowa znajomość podstawowych narzędzi mediowych: TechEdge/Arianna, TGI, AdExpert

  • wysokie umiejętności analityczne

  • sumienność, zaangażowanie, chęć rozwoju

  • dobra obsługa przede wszystkim MS Excel, PowerPoint

  • znajomość podstawowych pojęć związanych z prowadzeniem kampanii w mediach

Oferujemy:

  • ciekawą pracę z możliwością rozwoju w koleżeńskiej atmosferze

  • pracę w modelu B2B

  • w piątki skrócone godziny pracy

  • możliwość rozwoju w obsłudze kampanii z wykorzystaniem wielu mediów (również digital)

  • owocowych czwartków nie mamy :), ale coś słodkiego, puszka coli, czy redbulla zawsze na pokładzie się znajdzie

bottom of page