top of page

PLANOWANIE MEDIÓW

stary telewizor

TV

Telewizja nadal stanowi najistotniejszy element w większości kampanii reklamowych.
Na naszym rynku jest obecnie ponad 160
stacji telewizyjnych, na których można emitować reklamy.
Pomagamy naszym klientom dobrać stacje, a nawet pojedyncze programy, które najlepiej pasują do jego
produktu i grupy celowej.
Nie działamy na schematach stworzonych dla największych reklamodawców. Nasze rekomendacje są zawsze
indywidualnie dopasowane do potrzeb naszego klienta i oparte na dogłębnej analizie.

Praca na dachu

DIGITAL

Stawiamy na kompleksowe rozwiązania, dlatego oferujemy naszym klientom wszystkie możliwe formaty oraz
modele współpracy w zakresie komunikacji digitalowej.
Niezależnie od tego czy chodzi o zbudowanie świadomości marki, zachęcenie do wejścia na stronę, czy
doprowadzenie do zakupu.

Radio z lat 90

RADIO

Radio mimo upływu lat pozostaje bardzo istotnym źródłem komunikacji z konsumentami.

Z racji swojej natury ("medium tła") wymaga szczególnej dbałości o podejście planistyczne. Dlatego podobnie jak w telewizji nie opieramy się na schematach, skupiamy się na analizie słuchalności poszczególnych kwadransów, szukamy najniższych kosztów dotarcia do Grup Celowych, maksymalizujemy częstotliwość.

Odrzucamy model planowania opierający się na poziomie rabatu a nie efektywności kosztowej danej stacji w konkretnej grupie celowej.

Stos czasopisma

PRASA

Mijają kolejne lata w których wieszczono ostateczny upadek tego medium, jednak nadal stanowi ono skuteczne narzędzie w komunikacji do wielu grup celowych.

Dzięki wieloletnim relacjom ze wszystkimi wydawnictwami na naszym rynku, jesteśmy w stanie wesprzeć naszych klientów w zaplanowaniu oraz zakupie kampanii w każdym tytule.

Wydawcy prasowi często dysponują również mediami digitalowymi co dzięki zastosowaniu odpowiednio dobranych narzędzi, pozwala osiągnąć efekt synergii.

drapacze chmur

OUTDOOR

Wydawałoby się jedno z prostszych do zaplanowania mediów... jednak jak często widziałeś dwa takie same billboardy na jednym skrzyżowaniu... Naszym zadaniem jest nie tylko dobór formatów i negocjacja kosztów z dostawcami nośników, dobieramy pojedyncze lokalizacje dla naszych klientów, tak aby każdy nośnik gwarantował najlepsze dotarcie do grupy celowej.

bottom of page