top of page

STRATEGIA

jaskinia

Grupy celowe

KONSUMENT - początek i koniec każdej komunikacji marketingowej. Dlatego tak istotnym elementem każdej strategii jest nie tylko zbadanie zachowań potencjalnych klientów danej marki, ale przede wszystkim precyzyjne określenie do kogo chcemy kierować nasz przekaz.

Prawidłowo zdefiniowana grupa celowa pod względem demograficznym, ale również behawioralnym to klucz do sukcesu każdej kampanii reklamowej.

Pomagamy naszym klientom już na początkowych etapach tworzenia strategii komunikacyjnej.

Błękitne schody

Pozycjonowanie

Każda marka musi odnaleźć swoje miejsce zarówno w otoczeniu konkurencyjnym, jak i umysłach swoich konsumentów.

Doradzamy jak określić to miejsce w którym marka powinna się znaleźć. Dzięki szerokiej analizie jesteśmy w stanie pomóc określić nie tylko cel, ale również kompleksowe rozwiązania które pomogą ten cel osiągnąć.

ołówki

ANALITYKA

Korzystamy z wszystkich dostępnych źródeł danych, które mogą pomóc nam w zdiagnozowaniu danej marki oraz jej otoczenia rynkowego.

Badania rynkowe takie jak: AGB Nielsen Audience Measurement, Target Group Index (TGI), Kantar Media (AdExpert), MediaPanel (Gemius) i inne. Jednak jednym z bogatszych źródeł wiedzy są nasi klienci oraz ich wewnętrzne dane (np. sprzedaż, analytics, baza newsletter etc.), dlatego stawiamy na ścisłą współpracę z klientami na każdym etapie procesu strategicznego.

Balony na gorące powietrze

INSIGHT

Sama analiza jest bezwartościowym narzędziem bez etapu diagnozy.

Wnioski wyciągnięte z procesu analizy odniesione do realnych do osiągnięcia celów stanowią dopiero wartościowe INSIGHTy które mogą pomóc w stworzeniu strategii, która pozwoli osiągnąć sukces.

Wypełnianie formularza medycznego

BADANIA

Często dostępne źródła wiedzy nie są wystarczające do stworzenia strategii, dlatego pomagamy naszym klientom w przeprowadzeniu badań zarówno ilościowych, jak i jakościowych: grupy fokusowe (FGI), panele internetowe (Ariadna, IPSOS), omnibusy etc.

bottom of page