Kim jesteśmy?

Media Context

Media Context tworzą ludzie z bogatą historią zawodową, co wprost przekłada się na świetne relacje z klientami, którzy doceniają nasze zaangażowanie, wiedzę, chęć rozwoju i właśnie to wszechstronne doświadczenie.

‘If content is king, context is God

G. Vaynerchuk

Naszą filozofią jest poznanie potrzeb klienta, jego konsumentów i połączenie ich z analizą danych, monitoringiem zmiennych mediowych, badaniami rynku.


Wypracowany tak kontekst mediowy, kulturowy marki pozwala nam tworzyć rozwiązania przynoszące wymierne efekty.


Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie, nastawienie na długoterminową współpracę, zaangażowanie, chęć zrozumienia marki, jej konsumentów stanowi istotną przewagę rynkową.

Twórcy skutecznych strategii marketingowych

Nasze osiągnięcia mówią same za siebie

Ponad 15 lat doświadczenia w planowaniu mediów nie zwalnia nas z analizowania i  optymalizacji proponowanych rozwiązań. Podstawą w naszym działaniu są liczby i dane, które zdobyta wiedza pozwala odpowiednio zinterpretować i wykorzystać.

15 lat

Możemy pochwalić się długą historią i wieloma latami doświadczenia

200+

Zrealizowanych kampaniii

90%

Klientów wraca po pierwszej zrealizowanej kampanii

Nasz zespół

Poznaj naszych ekspertów marketingu.

Bartosz Zientek
Prezes

Bartosz to doświadczony marketer z pasją do tworzenia innowacyjnych strategii.

Maciej Rzeżuchowski
Wiceprezes

Maciej to strateg z blisko 20-letnim doświadczeniem, twórca kampanii omnichannel. Pasjonat efektywności w dotarciu do konsumentów. Absolwent SSM SAR.

Aleksandra Bożek
Media Manager

Ola jest ekspertem w dziedzinie online marketingu. Wieloletnie doświadczenie zdobyła wspierając strategicznie i operacyjnie globalne oraz lokalne marki z różnych sektorów.

Marcin Hajdenrajch
Media Manager

Marcin to ekspert w planowaniu 
i realizacji kampanii reklamowych, 
z zamiłowaniem do mediów, marketingu i nowatorskich rozwiązań.

Magdalena Grzęda-Solińska
Digital Media Manager

Magda odpowiada za tworzenie innowacyjnych strategii mediowych, jednocześnie skutecznie je realizuje poprzez dobór kanałów komunikacji i optymalizację działań. Jej zainteresowania obejmują również obszar technologii, gdzie zajmuje się wdrażaniem nowych rozwiązań oraz monitorowaniem efektywności kampanii.

Marcin Krawiecki
Brand Manager w Mowi ASA

Partnerstwo to najlepsze słowo, które oddaje sens i esencję mojej kilkuletniej współpracy z Media Context. Głębokie zrozumienie niełatwej kategorii rynkowej i specyfiki jej konsumentów, a następnie zbudowanie na tej bazie efektywnej i długoterminowej strategii i jej efektywna egzekucja w poszczególnych kanałach i touchpointach było dla mnie nieocenionym wsparciem w budowaniu świadomości i wizerunku marki MOWI na polskim rynku.

Michał Żyliński
Kierownik Działu Marketingu w Da Grasso Sp. z o.o.

Z pełną odpowiedzialnością i spokojem ducha polecam, rekomenduję i reklamuję współpracę z domem mediowym Media Context. Miałem możliwość współpracy przy realizacji ponad 2-miesięcznej kampanii telewizyjnej, gdzie zespół MC wprowadził mnie oraz pozostałych zaangażowanych pracowników w tajniki wszystkich mediowych zagadnień. Profesjonalizm, cierpliwość i ogromne zaangażowanie – nasze oczekiwania względem domu mediowego zostały zrealizowane z nawiązką. Regularnie otrzymywaliśmy pełne raporty i podsumowania, które pozwalały nam na bieżąco oceniać skuteczność prowadzonych działań. Zdecydowanie polecam współpracę każdemu, kto szuka rzetelnego i profesjonalnego partnera.

Wznieś swój marketing na wyższy poziom!

Skontaktuj się z nami już dziś, a wspólnie opracujemy spersonalizowaną strategię, która przyniesie Ci sukces w świecie marketingu.