Promocja mięsa indyczego na polskim rynku
Naszym zadaniem była zmiana podejścia konsumentów do mięsa indyczego. Stereotypowe myślenie o mięsie indyczym, że jest ona sprzedawane w dużych porcjach oraz jest trudne w przygotowaniu powodowało niechęć nie tylko u klientów indywidualnych, ale również u kucharzy.

Kształtowanie postaw konsumenckich, przekładająca się na zwiększenie konsumpcji
Naszym głównym zadaniem było dotarcie do szerokiej grupy odbiorców poprzez zróżnicowane działania oraz odpowiedź na postawione przed nami cele:
- przełamanie barier konsumenckich ograniczających spożycie mięsa indyczego
- promocja mięsa indyczego skierowana zarówno do konsumenta indywidualnego, jak i kanałów HoReCa
- edukacja i aktywizacja konsumentów
Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu
Lokowanie produktu w TV
Wykorzystanie lokowania produktu miało na celu zobrazowanie jak łatwy i szybki w przygotowaniu może być indyk. Naturalnym środowiskiem wydawały się programy kulinarne i telewizja śniadaniowa, jednak aby zwiększyć zasięg naszych działań oraz zbliżyć się z przekazem do widzów, wykorzystaliśmy również popularne w grupie celowej seriale. Dzięki temu mogliśmy pokazać wykorzystanie mięsa indyczego przez zwykłych bohaterów, w warunkach życia codziennego.
Szerokie działania online
Naszym zadaniem było wdrożenie strategii działań online opartych o dotarcie do dwóch grup konsumenckich – konsumenta indywidualnego i kanałów HoReCa. Oprócz typowej reklamy odsłonowej na czołowych portalach horyzontalnych o profilu konsumenckim (np. wp.pl, interia.pl) oraz HoReCa (m.in. foodservice24.pl, horecatrends.pl, kukbuk.pl), udało się zrealizować działania takie jak kontekstowa emisja na zdjęciach redakcyjnych, czy reklama mobile w aplikacjach zakupowych. Dzięki temu kampania dotarła do szerokiego grona odbiorców.
Influencer Marketing
Nawiązaliśmy współpracę z cenionymi influencerami z branży kulinarnej, których zadaniem było pokazanie walorów i różnorodności mięsa indyczego oraz jak w prosty i szybki sposób wykorzystać je w codziennej diecie. Przy projekcie udało nam się podjąć współpracę z takimi twórcami jak MetteoBrunetti, Olga Smile, Tomasz Strzelczyk, Natalia Maszkowska, Svetlana Tuchak, Martyna Sobczak, Monika Molecka czy Beata i Igor Gratkowscy. Twórcy zbudowali nie tylko szeroki zasięg i świadomość, ale również mocne zaangażowanie odbiorców.
Zobacz, co razem osiągnęliśmy
kontaktów w TV
kontaktów reklamowych w internecie
kliknięć w materiały reklamowe
polubień materiałów influencerskich
