Promocja mięsa indyczego na polskim rynku

Naszym zadaniem była zmiana podejścia konsumentów do mięsa indyczego. Stereotypowe myślenie o mięsie indyczym, że jest ona sprzedawane w dużych porcjach oraz jest trudne w przygotowaniu powodowało niechęć nie tylko u klientów indywidualnych, ale również u kucharzy.

Klient

Krajowa Rada Drobiarstwa

Data

wrzesień-listopad 2024

Działania

lokowanie produktu w TV, display, social media, influencer marketing, podcasty, artykuły sponsorowane
Wyzwanie

Kształtowanie postaw konsumenckich, przekładająca się na zwiększenie konsumpcji

Naszym głównym zadaniem było dotarcie do szerokiej grupy odbiorców poprzez zróżnicowane działania oraz odpowiedź na postawione przed nami cele:

  • przełamanie barier konsumenckich ograniczających spożycie mięsa indyczego
  • promocja mięsa indyczego skierowana zarówno do konsumenta indywidualnego, jak i kanałów HoReCa
  • edukacja i aktywizacja konsumentów
Podjęte działania

Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu

Lokowanie produktu w TV

Wykorzystanie lokowania produktu miało na celu zobrazowanie jak łatwy i szybki w przygotowaniu może być indyk. Naturalnym środowiskiem wydawały się programy kulinarne i telewizja śniadaniowa, jednak aby zwiększyć zasięg naszych działań oraz zbliżyć się z przekazem do widzów, wykorzystaliśmy również popularne w grupie celowej seriale. Dzięki temu mogliśmy pokazać wykorzystanie mięsa indyczego przez zwykłych bohaterów, w warunkach życia codziennego.

Szerokie działania online

Naszym zadaniem było wdrożenie strategii działań online opartych o dotarcie do dwóch grup konsumenckich – konsumenta indywidualnego i kanałów HoReCa. Oprócz typowej reklamy odsłonowej na czołowych portalach horyzontalnych o profilu konsumenckim (np. wp.pl, interia.pl) oraz HoReCa (m.in. foodservice24.pl, horecatrends.pl, kukbuk.pl), udało się zrealizować działania takie jak kontekstowa emisja na zdjęciach redakcyjnych, czy reklama mobile w aplikacjach zakupowych. Dzięki temu kampania dotarła do szerokiego grona odbiorców.

Influencer Marketing

Nawiązaliśmy współpracę z cenionymi influencerami z branży kulinarnej, których zadaniem było pokazanie walorów i różnorodności mięsa indyczego oraz jak w prosty i szybki sposób wykorzystać je w codziennej diecie. Przy projekcie udało nam się podjąć współpracę z takimi twórcami jak MetteoBrunetti, Olga Smile, Tomasz Strzelczyk, Natalia Maszkowska, Svetlana Tuchak, Martyna Sobczak, Monika Molecka czy Beata i Igor Gratkowscy. Twórcy zbudowali nie tylko szeroki zasięg i świadomość, ale również mocne zaangażowanie odbiorców.

Wyniki

Zobacz, co razem osiągnęliśmy

Rozpocznij własny projekt
4 mln

kontaktów w TV

47,5 mln

kontaktów reklamowych w internecie

160 tys

kliknięć w materiały reklamowe

100 tys

polubień materiałów influencerskich

Rozpocznij własny projekt
Opinia klienta

"Współpraca z firmą Media Context była dla nas niezwykle owocna. Ich profesjonalizm i kreatywność przyczyniły się do osiągnięcia znakomitych wyników w naszej strategii marketingowej."

Wznieś swój marketing na wyższy poziom!

Skontaktuj się z nami już dziś, a wspólnie opracujemy spersonalizowaną strategię, która przyniesie Ci sukces w świecie marketingu.