Komunikacja nowego produktu XTB
Dotarcie do szerszej grupy odbiorców
Naszym głównym wyzwaniem było dotarcie do szerszej grupy poprzez komunikację planów inwestycyjnych, które są produktem dla osób mniej zaznajomionych z rynkiem finansowym.
Klientowi zależało na tym, aby zacząć poszerzać grupę potencjalnych klientów o osoby, które jeszcze nie inwestują, ale rozważają to w najbliższej przyszłości. Dlatego przed naszą kampanią postawiliśmy następujące cele:
- Budowanie wizerunku marki poprzez komunikowanie nowego produktu
- Budowanie zaufania do marki, co w przypadku produktów finansowych jest kluczowym czynnikiem
Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu
Kampania TV
Zaplanowanie kampanii telewizyjnej dopasowanej do tak specyficznej grupy nie było łatwym zadaniem. Musieliśmy skupić się na wąskim doborze stacji oraz konkretnych pasmach, które charakteryzowały się wysoką oglądalnością w grupie celowej.
Wsparcie w radio
Mimo, że klient początkowo nie był zainteresowany kampanią radiową udało się nam go przekonać do tego rozwiązania, co przyniosło bardzo wymierne efekty. Zastosowanie połączenia sponsoringu oraz dedykowanych długich form takich jak rozmowa z ekspertem oraz ogłoszenia płatne, pozwoliło z jednej strony na zbudowanie szerokiego zasięgu kampanii przy jednoczesnym budowaniu zaufania do marki i produktów klienta.
Outdoor
Z uwagi na fakt, że XTB jest produktem w 100% digitalowym zarekomendowaliśmy klientowi zastosowanie nośników OOH, które pozwoliły na przeniesienie ich marki ze świata wirtualnego do rzeczywistego i swoisty bezpośredni kontakt z ich konsumentem.
Zobacz, co razem osiągnęliśmy
kontaktów w TV
wyemitowanych spotów telewizyjnych
kontaktów reklamowych w radio
indywidualnie dobranych lokalizacji outdoorowych