Pierwsza masowa kampania dla największej sieci pizzerii w Polsce
Nasz zespół przygotował i zrealizował pierwszą masową kampanię sieci pizzerii DaGrasso. Co ciekawe dopiero jak zaczęliśmy pracę z tym klientem dowiedzieliśmy się, że jest to największa sieć pizzerii w naszym kraju - odkrywanie świata naszych klientów jest najwspanialszym doświadczeniem jakie niesie ze sobą nasza praca.

Przedstawienie oferty pizzerii szerokiej widowni. Zwiększenie sprzedaży w poszczególnych lokalach poprzez zasięgową komunikację wizerunkową.
DaGrasso mimo swojej bogatej historii i bardzo licznej i szerokiej siecii lokali borkało się z wizerunkiem małych lokalnych pizzerii. Dlatego w komunikacji musieliśmy postawić na:
- Stworzenie komunikacji nawiązującej do strategii "Przyjaciele od pizzy", która była już wdrożona w cześć aktywności klienta
- Dotarcie do szerokiej widowni poprzez zasięgowe media - TV i OOH
Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu
Kampania TV
Zbudowanie szerokiego zasięgu przy uwzględnieniu charakterystyki ulokowania lokali DaGrasso, w dużej mierze w mniejszych miejscowościach, zdecydowanie wymagało wykorzystania telewizji jako głównego medium. Musieliśmy tutaj jednak pamiętać, że DaGrasso swoje lokale ma również w dużych miastach, co dodatkowo utrudniło doprecyzowanie grupy celowej do kampanii TV. Kluczem był dobór stacji o cyfrowym nadawaniu naziemnym który miał zapewnić szeroki zasięg, wsparty precyzyjnym doborem stacji tematycznych, co pozwoliło na osiągnięcie wysokiej częstotliwości w grupie celowej.
Outdoor
Klientowi zależało również na wsparciu wybranych lokali, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie nośników OOH.Outdoor jest obok digitalu jedynym medium które pozwala na precyzyjne targetowanie kampanii pod względem lokalizacji. Wyzwanie polegało tutaj jednak na tym, aby znaleźć nośniki w miastach w których dostępność jest bardzo niska. Mimo to udało się nam skonstruować kampanię która wspierała wszystkie lokalizacje na których zależało klientowi.
Działania digital
Zadaniem naszego zespołu było również wdrożenie długofalowej strategii działań online, które obejmowały wdrożenie programu afiliacyjnego oraz skonstruowanie i implementację całej strategii SEM.
Zobacz, co razem osiągnęliśmy
kontaktów reklamowych w telewizji
wyemitowanych spotów reklamowych i billboardów sponsorskich
miast z całej Polski
indywidualnie wybranych tablic w bezpośrednim sąsiedztwie lokali

