Pierwsza masowa kampania dla największej sieci pizzerii w Polsce

Nasz zespół przygotował i zrealizował pierwszą masową kampanię sieci pizzerii DaGrasso. Co ciekawe dopiero jak zaczęliśmy pracę z tym klientem dowiedzieliśmy się, że jest to największa sieć pizzerii w naszym kraju - odkrywanie świata naszych klientów jest najwspanialszym doświadczeniem jakie niesie ze sobą nasza praca.

Klient

DaGrasso

Data

2019 - 2022

Działania

TV, outdoor, digital
Wyzwanie

Przedstawienie oferty pizzerii szerokiej widowni. Zwiększenie sprzedaży w poszczególnych lokalach poprzez zasięgową komunikację wizerunkową.

DaGrasso mimo swojej bogatej historii i bardzo licznej i szerokiej siecii lokali borkało się z wizerunkiem małych lokalnych pizzerii. Dlatego w komunikacji musieliśmy postawić na:

  • Stworzenie komunikacji nawiązującej do strategii "Przyjaciele od pizzy", która była już wdrożona w cześć aktywności klienta
  • Dotarcie do szerokiej widowni poprzez zasięgowe media - TV i OOH
Podjęte działania

Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu

Kampania TV

Zbudowanie szerokiego zasięgu przy uwzględnieniu charakterystyki ulokowania lokali DaGrasso, w dużej mierze w mniejszych miejscowościach, zdecydowanie wymagało wykorzystania telewizji jako głównego medium. Musieliśmy tutaj jednak pamiętać, że DaGrasso swoje lokale ma również w dużych miastach, co dodatkowo utrudniło doprecyzowanie grupy celowej do kampanii TV. Kluczem był dobór stacji o cyfrowym nadawaniu naziemnym który miał zapewnić szeroki zasięg, wsparty precyzyjnym doborem stacji tematycznych, co pozwoliło na osiągnięcie wysokiej częstotliwości w grupie celowej.

Outdoor

Klientowi zależało również na wsparciu wybranych lokali, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie nośników OOH.Outdoor jest obok digitalu jedynym medium które pozwala na precyzyjne targetowanie kampanii pod względem lokalizacji. Wyzwanie polegało tutaj jednak na tym, aby znaleźć nośniki w miastach w których dostępność jest bardzo niska. Mimo to udało się nam skonstruować kampanię która wspierała wszystkie lokalizacje na których zależało klientowi.

Działania digital

Zadaniem naszego zespołu było również wdrożenie długofalowej strategii działań online, które obejmowały wdrożenie programu afiliacyjnego oraz skonstruowanie i implementację całej strategii SEM.

Wyniki

Zobacz, co razem osiągnęliśmy

Rozpocznij własny projekt
500 mln

kontaktów reklamowych w telewizji

20 000 +

wyemitowanych spotów reklamowych i billboardów sponsorskich

20 +

miast z całej Polski

150

indywidualnie wybranych tablic w bezpośrednim sąsiedztwie lokali

Rozpocznij własny projekt
Opinia klienta
Michał Żyliński
Kierownik Działu Marketingu w Da Grasso Sp. z o.o.

"Współpraca z firmą Media Context była dla nas niezwykle owocna. Ich profesjonalizm i kreatywność przyczyniły się do osiągnięcia znakomitych wyników w naszej strategii marketingowej."

Wznieś swój marketing na wyższy poziom!

Skontaktuj się z nami już dziś, a wspólnie opracujemy spersonalizowaną strategię, która przyniesie Ci sukces w świecie marketingu.