Wprowadzenie marki na polski rynek
Launch marki MOWI wiązał się z kilkoma wyzwaniami. Z jednej strony globalna marka, z drugiej strony bardzo niszowa z punktu widzenia Polskiego konsumenta kategoria. Można powiedzieć, że lanuchowaliśmy nie tylko markę, ale wręcz całą kategorię, która nigdy wcześniej nie komunikowała się na szeroką skalę.
Kreowanie wizerunku MOWI na polskim rynku jako marki premium
Podczas rozmów z klientem określiliśmy kluczowe cele działań marketingowych, które mają stanowić podstawę naszej strategii. Były to:
- Przełamanie barier konsumenckich i stereotypowego myślenia o łososiu
- Zbudowanie kategorii poprzez wizerunek MOWI jako lidera
- Kreacja wizerunku MOWI jako marki oferującej łososia o najwyższej jakości
Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu
Kampania TV
Wykorzystanie kampanii telewizyjnej w tym przypadku nie było oczywiste ze względu na specyfikę grupy docelowej oraz dotychczasowe postrzeganie łososia. Dzięki odpowiedniemu doborowi stacji oraz timingu kampanii byliśmy w stanie zbudować szeroką rozpoznawalność kampanii.
Reklamy w prasie, outdoor
Jako medium wspierające wykorzystaliśmy outdoor, który dzięki swojej charekterystyce pozwolił dotrzeć do szerokiej widowni jednocześnie budując wysoką częstotliwość kontaktu z reklamą.
Działania digital
Wspieraliśmy klienta we wszystkich obszarach komunikacji digitalowej od reklamy display, poprzez wsparcie w social mediach, na SEO kończąc.
Influencer marketing
Nawiązaliśmy współpracę z licznymi Influencerami, których zadaniem było "odczarowanie" łososia i pokazanie wielu mozliwości wykorzystania go w codziennej diecie.
Zobacz, co razem osiągnęliśmy
kontaktów reklamowych w telewizji
wyemitowanych spotów reklamowych
wygenerowanych kontaktów reklamowych w Internecie
kliknięć w materiały reklamowe