Wprowadzenie marki na polski rynek

Launch marki MOWI wiązał się z kilkoma wyzwaniami. Z jednej strony globalna marka, z drugiej strony bardzo niszowa z punktu widzenia Polskiego konsumenta kategoria. Można powiedzieć, że lanuchowaliśmy nie tylko markę, ale wręcz całą kategorię, która nigdy wcześniej nie komunikowała się na szeroką skalę.

Klient

MOWI

Data

2019 - 2021

Działania

TV, radio, prasa, outdoor, reklamy display, SEM, influencer marketing
Wyzwanie

Kreowanie wizerunku MOWI na polskim rynku jako marki premium

Podczas rozmów z klientem określiliśmy kluczowe cele działań marketingowych, które mają stanowić podstawę naszej strategii. Były to:

  • Przełamanie barier konsumenckich i stereotypowego myślenia o łososiu
  • Zbudowanie kategorii poprzez wizerunek MOWI jako lidera
  • Kreacja wizerunku MOWI jako marki oferującej łososia o najwyższej jakości
Podjęte działania

Zobacz, co zrobiliśmy dla zrealizowania celu

Kampania TV

Wykorzystanie kampanii telewizyjnej w tym przypadku nie było oczywiste ze względu na specyfikę grupy docelowej oraz dotychczasowe postrzeganie łososia. Dzięki odpowiedniemu doborowi stacji oraz timingu kampanii byliśmy w stanie zbudować szeroką rozpoznawalność kampanii.

Reklamy w prasie, outdoor

Jako medium wspierające wykorzystaliśmy outdoor, który dzięki swojej charekterystyce pozwolił dotrzeć do szerokiej widowni jednocześnie budując wysoką częstotliwość kontaktu z reklamą.

Działania digital

Wspieraliśmy klienta we wszystkich obszarach komunikacji digitalowej od reklamy display, poprzez wsparcie w social mediach, na SEO kończąc.

Influencer marketing

Nawiązaliśmy współpracę z licznymi Influencerami, których zadaniem było "odczarowanie" łososia i pokazanie wielu mozliwości wykorzystania go w codziennej diecie.

Wyniki

Zobacz, co razem osiągnęliśmy

Rozpocznij własny projekt
1 bln

kontaktów reklamowych w telewizji

50 000

wyemitowanych spotów reklamowych

272 mln

wygenerowanych kontaktów reklamowych w Internecie

1 mln

kliknięć w materiały reklamowe

Rozpocznij własny projekt
Opinia klienta
Marcin Krawiecki
Brand Manager w Mowi ASA

"Współpraca z firmą Media Context była dla nas niezwykle owocna. Ich profesjonalizm i kreatywność przyczyniły się do osiągnięcia znakomitych wyników w naszej strategii marketingowej."

Wznieś swój marketing na wyższy poziom!

Skontaktuj się z nami już dziś, a wspólnie opracujemy spersonalizowaną strategię, która przyniesie Ci sukces w świecie marketingu.