Kampanie sponsoringowe – skuteczna komunikacja w TV

Zoptymalizuj zasięg i impakt kampanii sponsoringowej

Wydawałoby się jedno z prostszych narzędzi komunikacji telewizyjnej, dlatego wielu klientów decyduje się na pierwsze kampanie właśnie w takim modelu.

Dopiero jak zaczniemy bardziej analizować podejście do tego narzędzia okazuje się to trudniejsze.

Przy planowaniu kampanii sponsoringowych bierzemy pod uwagę takie zmienne jak: przede wszystkim cel kampanii (częstotliwość vs zasięg), dopasowanie do grupy celowej (affinity), impaktowość (siłę GRP), jakość samej produkcji, no i oczywiście koszty dotarcia do grupy celowej.

Sponsoring TV
Formularz kontaktowy

Porozmawiajmy

Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania, omówić Twoje potrzeby biznesowe i zaproponować spersonalizowane rozwiązania, które pomogą Ci osiągnąć sukces.

* - pozycja wymagana
Dziękujemy! Otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
Oops! Something went wrong while submitting the form.